Wednesday 30 November 2011

Pengalaman Pertama Sebagai Jurufoto

Sejak akhir akhir ini Saya kerap memegang kamera,mungkin secara kebetulan....sebagai contoh baru baru ini Saya menggantikan adik yang sepatutnya mengambil gambar pada majlis kenduri anak kepada jiran..

Walaupun sudah ada jurugambar yang diambil oleh pengantin melalui pakej andaman dan pakaian pengantin,kebenaran juga Saya dapat sebagai jurugambar tambahan..Peluang terbaik bagi Saya yang sedang bertatih ini.Lebih menarik jurugambar rasmi juga sangat sangat membantu dan mesra.Sama sama berusaha untuk mendapatkan sudut yang terbaik..Terima kasih Farhan Caloy dan rakan beliau..

Antara gambar yang Saya kongsikan....

1.Gelas di meja pengantin

2.Pastikan ianya penuh......

3.Siap untuk dimakan

Ini pengalaman pertama Saya mengambil gambar dimajlis perkahwinan mulai majlis akad nikah,majlis menitik inai,kenduri dan bersanding.Pada masa yang sama perlu juga menolong pada kerja kenduri yang ada.Adat berjiran perlu diteruskan.....
Perjalanan masuh jauh,banyak yang perlu dipelajari.Apa pun pengalaman menarik yang akan Saya akan kenang....

Selamat Pengantin Baru Buat Nurain dan Shahrul yang selamat diijab kabul pada petang 25/11/2011 dan majlis kenduri pada 26/11.2011.


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Pada Semua Pembaca & Yang Sudi Meninggalkan Komen :